وبلاگ رسمی سئوشو

گزیده ای از برترین مطالب

وبلاگ رسمی سئوشو

گزیده ای از برترین مطالب

اجاره خودرو بی ام و X6

اجاره خودرو بی ام و X6

در صورتی که می خواهید تجربه ای متفاوت از رانندگی با یکی از بهترین خودرو های شاسی بلند و لوکس که در حال حاضر در بازار خودرو ایران وجود دارد یکی از بهترین انتخاب هایی که پیش روی شما می باشد اجاره خودرو بی ام و X6 به عنوان یک خودروی شاسی بلند قدرتمند می باشد .

این اتومبیل زیبا با طراحی منحصر به فرد خود به دلیل به کارگیری هوشمندانه دو نوع طراحی (اسپورت و کوپه) همراه با ساشی بلند بودن آن زبان زد خاص و عام می باشد.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از آشپن ها و امکانات بی ام و X6 بپردازیم :

کنترل خودرو با فرامین صوتی ، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو ، سیستم نمایش اطلاعات در شیشه جلو ، سیستم تهویه اتوماتیک ، سنسور باران ، تزیینات آلومینیومی داشبورد ، سیستم کنترل فواصل پارک ، سیستم دسترسی آسان ، سیستم فرمان فعال با پوشش چرم - رکاب جانبی آلومینیومی - ریل سقفی - آینه های الکتروکرومیک - تنظیم گودی کمر صندلی راننده و سرتشین - تزیینات کروم - لاستیک زاپاس اضطراری - سانروف برقی - موکت کف - پکیج ویژه سیگاری ها و سایر امکانات.

اجاره خودرو بی ام و X6

خودرو بی ام دبلیو X6 به عقیده بیشتر خودرو سواران حرفه ای می تواند یک خودرو بی عیب و نقص باشد.

مدتی قبل مدل قبلی X6 را به بازار هند عرضه کرده بود.

شرکت بی ام دبلیو از توانایی نسل دوم X6 بسیار راضی است و به همین دلیل لقب سلطان جاده را به آن داده است.

این شاسی بلند زیبا و جذاب علاوه بر چهار درب بودن، مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک (4WD) نیز هست و از طریق درب هاچ‌بک پشتی آن می‌توان از فضای بار بهره برد، اما با وجود همه این‌ها این ماشین به عنوان یک کوپه اسپرت به بازار معرفی شده است.

یکی از مدل های سری X  این کمپانی موفق خودروسازی، X6 است که آمار به دست آمده از وضعیت فروش این خودرو رقم قابل توجهی را نشان می‌دهد، و برتری آن نسبت به مدل های پیشین خود بدنه ای قوی تر، عریض تر و تهاجمی تر است.

اختراع شگفت انگیز BMW موتورهای فوق سریع و آیرودینامیک فوق العاده اش بود و بعدها با ساخت موتورسیکلت های دوقلو و انواع مسابقه‌ای آن در عرصه مسابقات موتورسواری قدرت‌نمایی بزرگی کرد.

اجاره خودرو بی ام و X6

با اجاره کردن این خودرو برای مراسم عروسی تان یک شب به یاد ماندنی در ذهن شما و همسرتان شکل خواهد گرفت و از این شب لذت بیشتری خواهید برد.

شما می توانید در موسسه اجاره خودرو رنت ایران ، با بهترین شرایط و خدمات این خودرو را برای هر مدت که به آن نیاز دارید اجاره نمایید.

قیمت اجاره بی ام و X6 در موسسه رنت ایران برای یک روز حدود یک میلیون و سیصد هزارتومان می باشد که البته در صورتی که می خواهید برای مدت بیش از یک روز این خودرو را اجاره کنید از تخفیفات ویژه رنت ایران برخوردار شوید .

طراحی ویژه این خودرو لوکس که در قسمت جلو بسیار شبیه مدل X5 می باشد به خوبی صورت گرفته است .

در حقیقت هدف از طراحی این خودرو معرفی یک ب ام و ی کاملا متحول شده در فرم چراغ ها نبود زیرا مدل X5 خود دارای طرحی زیبا و اسپرت بود ولی شرکت ب ام و برای عرضه ی مدلی اسپرت تر و جذاب تر بحث تولید X6 را مطرح کرد .

در صورتی که به دنبال یک شاسی بلند لاکچری که با سایر گزینه های موجود در بازار متفاوت باشد،  بی ام دبلیو X6 شما را وسوسه خواهد کرد.

ایکس 6 از سیستم تعلیق محکم و سواری بسیار نرم برخوردار است. این عملکرد راضی کننده در کنار یک طراحی داخلی تحسین برانگیز و همیگشی که از محصولات بی ام دبلیو انتظار داریم، ارائه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.