حسابرسی بیمه یا حسابرسی قانونی شامل هزینه های مربوط به کار می باشد.
این حسابرسی ارتباطی با درآمد های حاصل از فعالیتهای کارگران در کارگاه ندارد.
در اصل هزینه هایی که برای کارگران صورت گرفته می شود به همراه حق بیمه آنان محاسبه شده و دریافت می شود.
حسابرسی بیمه ای یا حسابرسی قانونی و یا بازرسی از دفاتر قانونی تمامی مدارک یک سال کارگاه بازرسی می شود.
سپس هرگونه بدهی باقیماده از عدم پرداخت بیمه محاسبه می شود.
پس از تعیین بدهی بیمه کارفرما تعیین می شود. از آن پس کارفرما یک ماه فرصت دارد تا بدهی را پرداخت نماید.
اگر کارفرما از پرداخت بیمه خودداری کند و یا در پرداخت آن تاخیر داشته باشد باید جریمه ای معادل 2% بابت هر ماه تاخیر بپردازد.
اصولا درخواست حسابرسی از طرف شعبه ای که پرونده مطالباتی شرکت در آن مورد بررسی قرار می گیرد و یا از طرف کارخانه یا کارگاه های تولیدی و صنعتی صورت می پذیرد.
قبل از انجام حسابرسی فرم های ویژه برای شرکت ارسال می شود.
در این فرم ها سوالاتی در رابطه با اظهارنامه و دفاتر قانونی مطرح می شود.
شرکت پس از ارسال این فرمها و ارسال آن به شعبه مشخص شده مراحل بعد را طی می کند.
موسسه حسابرسی دانا محاسب فکور به ارائه خدماتی از قبیل موارد زیر پرداخته است.
این خدمات در جهت رفاه حال مودیان است.
بسیاری از این خدمات به صورت رایگان و یا با هزینه ای بسیار بسیار کم انجام می شود.
• مشاوره رایگان حسابرسی
• خدمات حسابرسی
• حسابرسی بیمه ای
• حسابرسی قانونی
• ارائه انواع حسابرسی
• حسابرسی رعایت
• حسابرسی صورتهای مالی
• حسابرسی ویژه
• مشاوره حسابداری رایگان
• مشاوره مالی و مالیاتی
• مشاوره بیمه ای
• اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
• ارسال معاملات فصلی
• اعزام حسابدار
• تحریر دفاتر قانونی
• استخدام حسابدار
• تهیه اظهارنامه مالیاتی
• حسابرسی تامین اجتماعی
• معرفی شرکت حسابداری معتبر در سراسر ایران
قبل از آموزش تحریر دفاتر قانونی بایستی این دفاتر را بشناسیم و از کاربرد آنها مطلع شویم.
موسسه حسابداری فکور همواره در اطلاع رسانی و مشاوره حسابداری در خدمت شماست.
دفتر روزنامه: دفتری است که تمامی فعالیت های مالی موسسات به ترتیب تاریخ وقوع و مبلغ و بقیه جزئیات آن در این دفتر ذکر می گردد.
دفتر کل: خلاصه دفتر روزنامه است.
در واقع مودیان در پایان هر هفته تمامی اطلاعات موجود در دفتر روزنامه را به صورت خلاصه در دفتر کل وارد می نمایند.
این اطلاعات اعم از اطلاعات خرید و فروش و ... می باشد.
دفتر دارایی: همان طور که از نام این دفتر پیداست دفتری می باشد که تمامی دارایی های منقول و غیر منقول اشخاص در آن به ثبت می رسد.
مودیان موظفند تا پایان فروردین ماه سال بعد این دارایی ها را در این دفتر ثبت نمایند.
پلمپ دفاتر چیست؟
پلمپ دفاتر قانونی یعنی ممهور و شمرده شدن تمامی صفحات و ذکر صفحات ابتدا و انتهای دفاتر توسط مامور اداره ثبت.
دفاتر قانونی قبل از هر نوع عملیاتی بایستی پلمپ گردند.
کل دفتر نیز باید قطان کشی شود و ابتدا و انتهای آن نیز امضا گردد.
درضمن ابتدا و انتهای قطان نیز توسط وزارت دادگستری بایستی ممهور و منگنه شود.
پلمپ دفاتر جهت صحت و اتکا بر عملیات و معاملات موجود در دفاتر می باشد.
چنانچه در دفاتر به صورت عمدی و یا سهوی برگی کنده شود و یا فاصله معنا داری بین عملیات مالی و همینطور تاریخ آنها باشد این دفاتر غیر قابل اعتماد است
دفاتر استفاده شده قبل از پلمپ غیر قانونی است و وجاهتی ندارند.
به این دفاتر جهت تعیین مالیات هیچ اعتمادی نبوده و غیر قابل استناد است.جهت اطلاع بیشتر در زمینه تحریر دفاتر قانونی و آگاهی از حق الزحمه تحریر دفاتر قانونی، جریمه رد دفاتر قانونی و دیگر زمینه های مالی و حسابداری می توانید با کارشناسان شرکت حسابداری دانا محاسب فکور تماس حاصل فرمایید.
یکی از دفاتر قانونی که همواره مورد استفاده موسسات و شرکتها قرار میگیرد دفتر کل می باشد.
از دفاتر قانونی دیگر می توان دفتر روزنامه، دفتر دارایی را نام برد.
با پیشرفت علم و توسعه نرم افزارها همچنان این دفاتر مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت حسابداری دانا محاسب فکور برای سهولت در امور شما نوشتن دفاتر شما را باهزینه ای بسیار پایین و دقتی بسیار بالا انجام می دهد.
قیمت انجام خدمات حسابداری در این موسسه حسابداری بسیار مقرون به صرفه است.
زیرا در زمان کوتاه و قیمت بسیار پایین می توانید به امور مالی خود سامان دهید.
• حسابداری خدماتی
• حسابداری تولیدی
• حسابداری اجتماعی
• حسابداری دولتی
• حسابداری بودجه ای
• حسابداری سیستمها
• حسابداری بازرگانی
• حسابدری موسسات غیر انتفاعی
• حسابداری مالی یا حسابداری عمومی
• حسابداری صنعتی یا حسابداری قیمت تمام شده
• مشاوره مالی
• حسابداری بیمه
• اخذ کد اقتصادی
• مشاوره اقتصادی
• استعلام کد اقتصادی
• اظهارنامه مالیاتی
• مشاوره حسابداری رایگان
• مشاوره حسابداری تلفنی
• مشاوره حسابداری آنلاین
• مشاوره حسابداری حضوری
• مشاوره حسابداری و مالی
• دریافت وام و تسهیلات بانکی
در دوره های اموزشی که موسسه حسارسی فکور به شما عزیزان ارائه می دهدهر چه مربوط به مالیات بر ارزش افزوده است را آموزش خواهید دید.
ازجمله موارد زیر در آموزش گنجانده شده است:
تعریف و مفاهیم اولیه
جرایم و معافیتهای مالیاتی
نحوه ثبت نام گواهی نامه ارزش افزوده در سایت
چگونگی دریافت گواهینامه ارزش افزوده
آموزش تمدید گواهی ارزش افزوده
نحوه تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
آموزش گام به گام و کامل تمامی موارد مربوط به گواهی ارزش افزوده
شرکت حسابداری دانا محاسب فکور با بررسی اسناد و مدارک شما به حسابهایتان رسیدگی دقیق می نماید. متخصصین در این مجموعه با مهارت بسیار بالا و تجربه کافی مشغول به فعالیت می باشند.
خدمات ارائه شده در این موسسه با هزینه ای بسیار پایین و کیفیتی بسیار بالا صورت می پذیرد. کارشناسان ما با رعایت حال مودیان آنچه مد نظر مدیران است را به آنها ارائه می دهند.
حسابداری دانشی است که در آن فرآیند ثبت، جمع آوری، خلاصه کردن و طبقه بندی اطلاعات و تهیه گزارشات مالی صورت می پذیرد.
با گسترش فعالیت های مالی و مالیاتی نیاز به موسسات حسابرسی و یک شرکت حسابداری معتبر بیش از پیش احساس شده است.
به دلیل همین گسترش فعالیت محاسبه هزینه ثبت شرکت کار ساده ای نبوده و نیاز به متخصصین این امر دارد.
بسیاری از موسسات به دلیل نا آگاهی اشخاص از این موقعیت سوء استفاده می کنند.
همین امر سبب می شود اطلاعات غلطی به مشتریان داده شود.
هزینه تراشی موسسات برای مودیان با استفاده از الفاظ حق الثبت و ابطال تمبر و ... صورت می گیرد.
مبالغ هنگفتی که این موسسات از مودیان دریافت می کنند برای اشخاص بسیار غیر قابل جبران است.
رعایت انصاف و درستکاری از مهمترین اهداف کارشناسان در موسسه حسابداری دانا محاسب فکور می باشد.
با این تفکر همواره در پی پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.
بنابراین مودیان باید آگاه باشند جهت ثبت شرکت هزینه هایی معقول و منطقی تعریف شده است.
با آگاهی از تعریفه ها و هزینه های روز می توانند در اداره امور خود به صورت کاملا منطقی و صحیح حرکت نمایند.
جدول هزینه های ثبت شرکت ( ریال ) | |||
ردیف | نوع شرکت | اقلام هزینه | مبلغ |
1 | ثبت شرکت سهامی خاص | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 2.500.000 |
2 | ثبت شرکت مسئولیت محدود | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 2.500.000 |
3 | ثبت موسسه | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 4.370.000 |
4 | ثبت تعاونی | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 8.000.000 |
5 | تنظیم تغییرات شرکت به صورت آنلاین | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 600.000 |
6 | تنظیم تغییرات شرکت به صورت آنلاین حضوری | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 2.500.000 |
7 | اخذ کارت بازرگانی | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 6.000.000 |
8 | تنظیم مدارک کارت بازرگانی | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 1.000.000 |
9 | پلمپ دفاتر و مهر شرکت | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 500.000 |
10 | ثبت نام ارزش افزوده | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 1.500.000 |
11 | ثبت نام و علائم تجاری (برند شخصی) | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 3.500.000 |
12 | ثبت نام و علائم تجاری (برند شرکتی) | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 4.500.000 |
13 | ثبت طرح صنعتی | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 4.500.000 |
14 | ثبت اختراع | حق الوکاله (کارمزد وکیل دادگستری) | 4.500.000 |
رتبه بندی شرکتها
ثبت شرکت حسابداری
ثبت شرکتهای پیمانکاری
مشاوره رایگان جهت ثبت شرکت
ثبت شرکت در مناطق مختلف تهران
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت در اصفهان
ثبت شرکت در شیراز
ثبت شرکت در مشهد
ثبت شرکت ارزان در تمامی استانها و شهرستانها
ثبت شرکت در ایران و خارج از ایران
دیگر خدمات برتر موسسه حسابرسی دانا محاسب فکور از این قبیل است :
مشاوره حسابداری رایگان
مشاوره مالی
مشاوره مالیاتی
مشاوره اقتصادی
استعلام کد اقتصادی
حسابداری بیمه
اظهارنامه مالیاتی
خدمات حسابداری
خدمات حسابرسی
حسابرسی مدیریت
اخذ کد اقتصادی
تهیه و تنظیم ترازنامه
کارشناسان در شرکت حسابداری دانا محاسب فکور با سالها تجربه کاری و تحصیل در بهترین داشگاههای معتبر به مودیان عزیز مشاوره حسابداری رایگان و مشاوره مالی و مالیاتی ارائه می دهند.
امید است که با این راهنمایی ها بتوانید به آنچه در ذهن خود می پرورانید دست یابید.
ارائه گزارشات به مدیران و افراد ذینفع سبب استفاده آنها در زمینه برنامه ریزی دقیق مالی می شود.
شرکتها و موسسات جهت افزایش سرمایه خود و پیشرفت در امور خود بایستی با بررسی دقیق اوضاع مالی و شرایط موجود بهترین برنامه را ارائه دهند.
عمل به برنامه تعیین شده نیز از الزامات دستیابی به موفقیت است.
وجود یک برنامه معین و منظم جهت رسیدن به موفقیت در امور الزامی است.
گاهی در ثبت شرکت حسابداری برای اشخاص حقیقی و حقوقی سوال پیش می آید که با چه شرایطی می توانیم یک شرکت حسابداری تاسیس نموده و به موفقیت دست یابیم.
برای اطلاع از شرایط تاسیس شرکت حسابداری و حسابرسی کافیست به سایت https://www.auditing-tax.com مراجعه نماییم.
با مطالعه دقیق سایت پاسخ سوالات خود را بیابید.
چنانچه به مشاوره نیز نیاز داشته باشید متخصصین در این شرکت حسابرسی آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.
جهت ثبت شرکت حسابداری شرایطی لازم است که در زیر به آن می پردازیم:
حداقل اعضا باید دو نفر
حداقل سرمایه اولیه بایستی 1000000 ریال
تعهد یا پرداخت تمامی سرمایه
مدت زمان ثبت شرکت در صورت تکمیل مدارک ارجاع شده به کارشناس اداره ثبت شرکتها حدودا بین 1 هفته الی 3 هفته می باشد.
حدقل اعضا: سه نفر عضو هیات مدیره و دو نفر بازرس (غیر از اعضا هیئت مدیره) و یک نفر منشی جلسه
حداقل سرمایه مورد نیاز 1000000ریال می باشد
سرمایه پرداخت شده که نزد بانک است معادل 35% سرمایه کل است.
جهت اطلاع از مدارک لازم برای ثبت و تاسیس شرکت حسابداری با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص بر روی آن کلیک نمایید.
شرکت حسابداری دانا محاسب فکور جهت راحتی و آسایش حال مودیان عزیز اقدام به ارائه خدماتی از قبیل مشاوره حسابداری آنلاین نموده است.
متخصصین این موسسه حسابرسی همواره در تلاش هستند نیاز مودیان را پاسخ گویند و به آنها در برنامه ریزی مالی و امور مالیاتی یاری رسانند.
مشاوره حسابداری رایگان
مشاوره مالی
مشاوره اقتصادی
گواهی ارزش افزوده
آموزش نوشتن دفاتر قانونی
تهیه و تنظیم دفاتر قانونی
استعلام کد اقتصادی
اخذ کد اقتصادی
ارائه انواع خدمات حسابرسی رایگان و خدمات حسابدارینوشتن دفتر کل
مشاوره مالیاتی
تهیه صورت معاملات فصلی
رسیدگی به امور مالی
دریافت وام و تسهیلات بانکی
ارائه گزارش مالی به مدیران