فروش ساندویچ پانل و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور توسط نمایندگی های ماموت انجام میپذیرد. مجتمع صنعتی ماموت مجموعه ای فعال در زمینه فروش ساندویچ پانل ، مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع ساندویچ پنل می باشد. از جمله خدماتی که نمایندگی ماموت ارائه می دهد شامل :
فروش و نصب انواع ساندویچ پانل
فروش عایق پلی یورتان سردخانه ای
مرجع تخصصی ساندویچ پانل سقفی
مرکز خرید پانل دیواری ماموت
مرکز فروش ساندویچ پانل
کاربری ساندویچ پانل ماموت
خرید ساندویچ پنل ضد آتش
لیست قیمت ساندویچ پانل
ورق آلوزینک
آموزش اجرا ساندویچ پانل
آموزش نصب ساندویچ پانل
قیمت ساندویچ پانل
شما می توانید جهت اطلاع از تمام قیمت های ساندویچ پانل ماموت با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین میتوانید پروژه های انجام شده با ساندویچ پانل را در صفحات دیگر سایت مشاهده کنید.
فروش و نصب انواع ساندویچ پانل با توجه به افزایش ساخت وسازها ، به خصوص در کلانشهرها ، روز به روز در حال گسترش و افزایش است. این محصولات جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارهای سیمانی و سفالی و یا تیغه های آجری محسوب می شود. امروزه رشد و توسعه فروش ساندویچ پانل با توجه به امنیتی که استفاده از این مصالح به همراه دارد امری منطقی است. چرا که در دسته مصالح مقاوم و مستحکم قرار می گیرند.
از این مصالح در ساخت مراکز صنعتی کارخانجات و نیز مجتمع های تجاری ،تفریحی و ورزشی و ادارات و ... استفاده می شود. ساندویچ پانل ها ترکیباتی مقاوم و سبک ، متشکل از سه لایه می باشند که در پوشش آن ها از ورق آلومینیوم ساده و طرح دار رنگی و ورق های گالوانیزه رنگی استفاده می شود. در قسمت میانی عایق نرم با انعطاف پذیری بالا قرار دارد. از آن ها به عنوان پوشش سقف و دیوارها استفاده می شود. نصب و اجرای پانل ها توسط متخصصین امر و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. در نتیجه در وقت و انرژی نیز صرفه جویی می شود.
مزایای ساندویچ پانل از عوامل موثر در بالا بودن فروش ساندویچ پانل می باشد. با توجه به کاربرد این محصولات دو نوع ساندویچ پانل دیواری و پانل سقفی داریم. از جمله مزایای این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
سبکی
مقاومت بالا
نصب و اجرای آسان
کاهش انتقال حرارت و عایق بودن
کاهش انتقال رطوبت
قابلیت جا به جایی
قیمت ساندویچ پانل نیز از جمله مواردی است که سبب بالابردن فروش ساندویچ پانل در مقایسه با سایر مصالح می شود. در مقایسه با مصالح سنتی ساندویچ پنل مقرون به صرفه است. با توجه به مقاومت و ماندگاری بالای این محصول در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی ، عمر مفید آن و به طبع سازه ساخته شده با آن بالا می رود. به جز این با داشتن قابلیت جا به جایی هزینه های خرید دوباره، تعمیر و نگهداری و هزینه های جانبی دیگر نسبت به مصالح ساختمانی سنتی به طور چشم گیری کاهش می یابد.
روش ساخت و تولید کانکس از موضوعات مهم و جالب توجه در مقوله ساختمان های پیش ساخته می باشد.
به طورکلی کانکس به بنای قابل حمل گفته می شود. اصطلاح کانکس را برای اتاقک های پیش ساخته استفاده می کنند.
معمولا آن چه در روش ساخت و تولید کانکس اهمیت پیدا می کند ؛ استفاده از مواد با کیفیت بالا و بسیار سبک می باشد.
وجه تمایز بین کانکس و یک بنای سنتی قابلیت حمل کانکس ها می باشد.
روش ساخت و تولید کانکس به گونه ای است که می توان در مکان های با عدم قابلیت ساخت و ساز از آن ها را بنا کرد.
کانکس ها انواع ثابت وچرخ دار دارند.
معمولا جایگزین مناسب و سریع برای داشتن محل اسکان می باشند.
البته با توجه به وجود انواع مختلف محل اسکان برای یک فرد؛ کانکس ها نیز انواع متفاوتی دارند.
شامل کانکس اداری، مسکونی و کارگاهی و انواع مختلف دیگر... .
روش ساخت و تولید کانکس در انواع مختلف آن تقریبا یکسان می باشد.
در ادامه در رابطه با روش ساخت و تولید، مراحل اجرایی و نیز چگونگی بالابردن استحکام در روش ساخت وتولید کانکس توضیحاتی می دهیم.
روش ساخت وتولید کانکس همان طور که اشاره کردیم برای انواع کانکس تقریبا یکسان بوده و مراحل خاص خود را دارد.
مهم تر از هر چیز در روش ساخت و تولید کانکس نظر مصرف کنندگان و مشتریان کانکس می باشد.
مراحل اجرایی در روش ساخت و تولید کانکس بدوا شامل برنامه ریزی و خرید مواد اولیه می باشد.
ابتدا لازم است ابعاد ، اندازه و امکانات مورد نیاز را به صورت نقشه و نامه به امضا مشتری برسانید.
پس از بررسی ابعاد نوع مصالح ومواد اولیه اصلی را مشخص می کنید.
پس از تعیین و جمع آوری مصالح اولیه در روش ساخت و تولید کانکس ، وارد مرحله ساختن اسکلت می شویم.
برای این کار ابتدا دوشاخه تیرآهن را به عنوان شاسی باهم موازی میکنیم.
فاصله بین آن ها را 120 تا 150 تنظیم کرده و هردوسر تیرآهن ها را با هم تراز می کنیم.
به صورتی که هر چهار نقطه مورد تراز با هم در یک تراز باشند.
بعد از این کار قید هایی را جهت ثابت نگه داشتن تراز در درون دو تیرآهن با فاصله 200 سانتی جوش میزنیم.
سپس پروفیل های 40 در 40 کف را با فواصل 55 سانتی متر بر روی تیرآهن ها میچینیم.
اولین و آخرین پروفیل را توسط جوش متصل می کنیم.
بعد از آن دو عدد پروفیل 40 در 40 به طول کانکس در راستای قیدهای کف جوش داده می شوند.
ساخت سقف کانکس پس از ساخت کف صورت می گیرد.
سپس دیواره ها ساخته شده و پس از آن زمان نصب شش قطعه است.
یعنی کف، سقف و چهارطرف دیواره ها. مرحله بعدی ، مرحله ضدزنگ بوده و بعد از آن نمای خارجی توسط پیچ و پرچ نصب می شود.
مراحل بعدی شامل نصب عایق ها، نمای داخلی و درب و پنجره ها می باشد.
سپس نوبت کف پوش و پس از آن تاسیسات می باشد.
تاسیسات مانند برق کشی و لوله کشی می شوند.
مرحله ی انتهایی در روش ساخت و تولید کانکس ، در صورت نیاز، شامل رنگ آمیزی نمای خارجی ، تمیز شدن و آماده بارگیری شدن کانکس می باشد.
به کار بردن ساندویچ پانل دیواری با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبایی که دارد ، تاثیر به سزایی در نمای کانکس ها دارد.
بالا بردن استحکام در روش ساخت و تولید کانکس از اهمیت زیادی برخوردار است.
در این راستا لازم است به نوع کانکس توجه شود.
مثلا کانکسی که طول بالای شش متر دارد، باید از شاسی قوی تری برخوردار باشد.
همچنین تعداد قلاب های سقف بیشتر شده و ضخامت قلاب ها نیز اضافه شود.
استفاده از ساندویچ پانل سقفی و دیواری با کیفیت بالا نیز در بالا بردن استحکام نقش دارد.
از جمله پانل های با کیفیت می توان به ساندویچ پانل ساخت شرکت ماموت اشاره کرد.
روش ساخت و تولید کانکس خانه پیش ساخته شامل ساخت قسمت های مختلف آن می باشد که به اختصاص ذکر می کنیم.
پوشش بدنه کانکس از جنس ورق گالوانیزه با رنگ دو رو الکتروستاتیک، در رنگ متفاوت و اتصالات مقاوم می باشد.
سقف کانکس نیز از جنس ورق گالوانیزه به صورت خم کاری شده با طرح سینوسی و اتصالات مقاوم می باشد.
عایق بندی کانکس با به کار بردن ساندویچ پانل در روش ساخت وتولید کانکس ها انجام می گیرد.
استفاده از ساندویچ پانل که شامل فوم با دانسیته بالا، پرتراکم و نسوز می باشد نقش بسیار مهمی در عایق بندی دارد.
آب بندی سقف کانکس با استفاده از سیلیکون مایع و تزریق فوم پلی یورتان در درزها انجام می گیرد.
این عمل از نفوذ غبار، رطوبت و حشرات جلوگیری می کند.
کانکس ماموت در انواع مختلف و با کیفیت بالا تولید و به مصرف مشتریان می رسد.
انواع کانکس ماموت به شرح زیر می باشد.
کانکس حفاری ماموت
کانکس یخچالی
کانکس نگهبانی
کانکس تاشو
کانکس مسکونی
با ورود به سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی ( www.tax.gov.ir )، شروع فرآیند اخذ کد اقتصادی نمایش داده خواهد شد. پس از ورود به سامانه اینترنتی ثبت نام مودیان در نظام مالیاتی، باید عملیات پیش ثبت نام کد اقتصادی را با موفقیت انجام داده باشید و توسط پست، نام کاربری و کلمه عبور به دست شما رسیده باشد.
پس از اینکه موارد فوق انجام شدند، می توانید با انتخاب کلید عملیات ثبت نام، فرآیند را آغاز نمایید. با انتخاب مرحله سوم فرآیند یعنی ثبت نام صفحه آغازین ثبت نام اشخاص حقوقی، نمایش داده می شود.
با زدن دکمه شروع، صفحه مربوط به اطلاعات شناسایی متقاضی، نمایش داده می شود که شامل اطلاعات شناسایی شما می باشد. با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور خود و عبارت امنیتی می توانید وارد سیستم شوید. دقت داشته باشید که در صورتی که چند بار اطلاعات را اشتباه وارد کنید سامانه ی شما قفل می شود. در صورتی که به اشتباه اطلاعات دیگران را وارد کنید، در مرحله ی اعتبار سنجی، اطلاعات شما کاملا رد می شوند و کلیه عواقب آن به عهده شما است. بدانید که کلیه عملیات شما بر روی این سامانه به صورت رویداد نگاری درج می گردد.
پس از درج اطلاعات شناسایی و وارد نمودن عبارت تصویر امنیتی، با انتخاب کلید "ورود" به بخش شعب سامانه وارد می شوید. نکته ی مهم این است که تکمیل تمامی بخشهای ستاره دار ضروری هستند.
ضمنا برای ویرایش اطلاعات نمایش داده شده در کلیه صفحات، نیاز است در لیست پایین صفحه "انتخاب اطلاعات این سطر" را کلیک کنید.
پس از نمایش اطلاعات مربوطه در صفحه و اعمال تغییرات، کلید ذخیره را فشار دهید تا اطلاعات شما ثبت گردد. پس از تکمیل فرم اطلاعات شعب، با انتخاب کلید بعدی، صفحاتی جهت تکمیل اطلاعات مدیران اصلی مطابق و ورود اطلاعات مالیاتی نمایش داده خواهند شد.
اطلاعات مدیر عامل از بخش پیش ثبت نام نمایش داده می شود و در صورت نیاز قابل ویرایش خواهد بود. شما اگر نیاز به ویرایش اطلاعات وارد شده داشته باشید، می توانید با انتخاب اطلاعات این سطر، اطلاعات مورد نظرتان را ویرایش کنید.
شما در صفحه اطلاعات مالیاتی، اطلاعات پرونده های مالیاتی خود را به تفکیک منبع مالیاتی در صورت وجود وارد نمایید. در صورت وارد نکردن شماره پرونده مالیاتی، شما به عنوان متقاضی جدید تلقی می شوید و باید به نزدیکترین حوزه مالیاتی مربوط به خودتان مراجعه کنید و بعد از تشکیل پرونده، شماره کلاسه پرونده خود را در این صفحه وارد و درج نمایید.
در مرحله بعد، نشانی محل فعالیت، نمایش داده می شود. در این صفحه اطلاعات اقامتگاه قانونی وارد شده در پیش ثبت نام نمایش داده می شود. در صورتی که اطلاعات محل فعالیت شما با اطلاعات اقامتگاه قانونی متفاوت می باشد آنرا به نشانی محل فعالیت تغییر دهید.
بعد از دیدن اطلاعات محل فعالیت اصلی، با انتخاب کلید بعدی، صفحاتی جهت ورود اطلاعات مالی و اطلاعات حساب های بانکی نمایش داده می شوند. و پس از ورود و تکمیل کلیه اطلاعات فوق، با فشردن کلید بعدی، اطلاعات فعالیت شما نمایش داده خواهد شد.
اطلاعات فعالیت وارد شده از بخش پیش ثبت نام نمایش و قابل ویرایش می باشد. چنانچه نیاز دارید بیش از یک فعالیت را وارد کنید، درصد آن را نیز باید تعیین کنید. چنانچه نیاز به ویرایش اطلاعات نمایش داده شده دارید، همانطور که توضیح داده شد، در لیست پایین صفحه "انتخاب اطلاعات این سطر" را کلیک کنید، و پس از نمایش اطلاعات مربوطه در صفحه و اعمال تغییرات، کلید ذخیره را فشار دهید تا اطلاعات شما ثبت شود.
پس از تکمیل اطلاعات فعالیت، با فشردن کلید بعدی، صفحه ای جهت ورود اطلاعات مجوزها، نمایش داده خواهد شد.
بعد از تکمیل اطلاعات مجوزها و فشردن دکمه تایید و ثبت نهایی، صفحه رویت می شود و تایید اطلاعات، نمایش داده می شود. چنانچه اطلاعات نمایش داده شده کامل و صحیح نیستند، با فشردن کلید خیر می توانید به صفحات قبل بازگشته و اطلاعات مورد نظرتان را تکمیل یا اصلاح نمایید. و در صورتی که اطلاعات نمایش داده شده کامل و صحیح باشد، با فشردن کلید بله، اطلاعات شما ثبت نهایی می شود و به سازمان امور مالیاتی جهت بررسی و صدور کارت اقتصادی ارسال می گردد. دقت داشته باشید که پس از این مرحله، اطلاعات درج شده، غیرقابل ویرایش و هرگونه تغییر می باشند.
بعد از تایید اطلاعات نهایی، که شامل شماره رهگیری تخصیص داده شده می باشد. می توانید از اطلاعات این صفحه "چاپ" گرفته و نزد خود نگه دارید. ظرف دو هفته کاری اطلاعات شما اعتبار سنجی شده و در صورت تایید اطلاعات، کارت اقتصادی شما صادر و به آدرس ارائه شده ارسال می گردد. در صورت عدم دریافت کارت اقتصادی و کد اقتصادی در مدت مذکور، می توانید از بخش رهگیری ثبت نام این سامانه، مورد را پیگیری نمایید.
کسانی که در پی موسسه و شرکت خدمات مشاوره مالیاتی، مالی، حسابداری و حسابرسی در غرب تهران می باشند میتوانند براحتی موسسات بسیاری را بیایند. اما این کافی نیست. اگر واقعا شرایط مالی شما نابه سامان شده و یا اگر نیاز به مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی رایگان دارید میتوانید به موسسه حسابرسی دانا محاسب فکور در منطقه پنج تهران مراجعه کنید.
این شرکت حسابداری با داشتن افرادی تحصیلکرده و مجرب در زمینه مالی و مالیاتی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.
شما میتوانید از طریق سایت موسسه حسابداری دانا محاسب فکور مشاوره مالیاتی آنلاین داشته باشید. از جمله خدماتی که بسیاری از مودیان در تمام شرایط به آن نیاز دارند و خالی از هزینه نیست مشاوره حسابداری می باشد. اما این شرکت حسابرسی در تهران برای مودیان عزیز مشاوره حسابداری رایگان ارائه می دهد.
• ارائه داوری مالی
• کدگزاری حسابها
• مشاوره مالیاتی آنلاین
• ارائه خدمات حسابداری
• تهیه قرارداد حسابرسی
• ارائه انواع خدمات حسابرسی
حسابرسی داخلی
حسابرسی رعایتی
حسابرسی قانونی
حسابرسی مالیاتی
حسابرسی عملیاتی
حسابرسی صورتهای مالی
حسابرسی ویژه و اجرای روشهای توافقی
• معافیت های مالیاتی
• خدمات حسابداری رایگان
• تمدید گواهی ارزش افزوده
• تهیه و تنظیم صورت های مالی
• تهیه و تنظیم انواع اظهارنامه مالیاتی
• آموزش طرز نوشتن دفاتر کل و روزنامه
• دریافت کد اقتصادی شرکتها از اینترنت
• ثبت دفتر قانونی و حسابرسی دفاتر قانونی
• طراحی و پیاده سازی سیستم مالی شرکتها
• بررسی و حسابرسی اسناد مالی و حسابها
• مشاوره مالی رایگان و مشاوره مالیاتی رایگان
• ارائه مشاوره مدیریت مالی و مشاوره اقتصادی
• خدمات ارجایی توسط دادگاهها و مراجع قضایی
• نظارت بر امور تصفیه و نظارت تمام وقت پروژه ها
• ارائه صورت معاملات فصلی و گواهی ارزش افزوده
• تهیه گزارش حسابرسی و تهیه قرارداد حسابرسی
• حسابرسی دفاتر قانونی از جمله دفاتر کل و روزنامه
• پیگیری و اخذ کد اقتصادی و دریافت کد اقتصادی شرکت از طریق اینترنت، استعلام کد اقتصادی شرکتها و استعلام صحت کد اقتصادی شرکتهااین نوع خدمات حسابداری، حسابرسی، مالی و مالیاتی در محله، خیابان، منطقه 5 تهران قابل ارائه است.
ماموران مالیاتی برای تعیین درامد مشمول مالیات علاوه بر دفاتر قانونی (روزنامه و کل)و دفاتر مشاغل (درامد و هزینه)به صورتحساب های مودی نیز اتکا میکنند ،که یکی از این صورتحساب ها گزارش خرید و فروش فصلی است .که به عنوان های دیگری مانند معاملات فصلی ،گزارشات فصلی موضوع ماده 169،صورت معاملات فصلی،گزارشات فصلی ذکر میشود.باموظف کردن افراد حقیقی و حقوقی از جانب سازمان امور مالیاتی برای ارائه گزارش خرید و فروش فصلی ،تمام مودیان وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام می دهند.
در ادامه برای ارسال صورت معاملات فصلی ،سازمان امور مالیاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی ،کارت اقتصادی شامل شماره اقتصادی صادرنموده است.
ماده 169 قانون مالیات های مستقیم کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی موضوع بندهای (الف)و(ب)ماده 95 قانون مالیات های مستقیم را مکلف کرده اند که فهرست معاملات خود را به صورت فصلی پس از پایان هر فصل ارسال کنند .
الف : صاحبان مشاغلی هستند که فعالیت های خود را در دفاتر کل و روزنامه ثبت کنند و دفاتر و اسناد و مدارک خودر را با رعایت استانداردهای حسابداری نگهداری کنند.
ب : صاحبان مشاغلی هستند که فعالیت های خود را در دفاتر درامد و هزینه ثبت میکنند.
در ابتدا باید بدانیم ،رعایت نکردن موارد مربوط به گزارشات موضوع 169و 169مکرر قانون مالیات های مستقیم موجب بی اعتباری دفاتر میشود.
1-عدم صورتحساب یا عدم درج شماره اقتصادی خود وطرف معامله یا استفاده از شماره اقتصادی خود برای معاملات دیگران یا بالعکس ،مشمول جریمه ای معادل ده درصد(10%)مبلغ معامله ای که بدون رعایت ضوابط فوق انجام شده است،خواهد بود.
2-عدم ارائه فهرست معاملات انجام شده به سازمان امور مالیاتی کشور طبق دستورالعمل های صادر شده مشمول جریمه ای معادل یک درصد(1%)معاملاتی که فهرست آن ها ارائه نشده است .لازم به ذکر است که بدانید جریمه مذکور قابل بخشش نیست .
3- تمام مودیان بند الف وب مکلف اند به نگهداری صورت حساب های مربوط به خریدهای خود در سال عملکرد و سال بعد از آن .وزمانی که ماموران مالیاتی آن ها درخواست کردند مودیان موظف اند که مدارک را ارایه دهند ،در غیر این صورت جریمه ای معادل ده درصد(10%)صورت حساب های ارائه نشده به ان ها تعلق میگیرد.
چگونه می توان گزارش خرید و فروش فصلی تهیه کرد؟
ارسال فهرست معاملات از طریق سامانه الکترونیکی اطلاعات معاملات فصلی انجام میشود که به صورت انلاین و غیر انلاین انجام می شود.
نکته ای که در آخر باید در تنظیم گزارش خرید و فروش فصلی مورد توجه قرار گیرد:
نکته مهم این است که مبالغ خرید و فروش معاملات فصلی دقیقا باید مطابق با دفاتر قانونی و اظهارنامه مالیاتی عملکرد باشد. و مبالغ خرید کالا و خدمات در اظهارنامه ارزش افزوده باید باید با مجموع هزینه های مشمول ارزش افزوده در دفاتر و اظهارنامه عملکرد برابر باشد
-تنظیم و ارائه صحیح و بدون مغایرت اظهارنامه های ارزش افزوده،گزارش خرید و فروش فصلی و اظهارنامه عملکرد نیازمند طراحی و راهاندازی یک چارچوب ایده آل و منحصر به فرد حسابداری از ابتدای راهاندازی کسب و کار می باشد.
موسسه حسابداری و حسابرسی دانا محاسب فکور آماده ارائه هر نوع خدماتی در این زمینه میباشد.